3 OBYČEJNÉ kroky k milionu měsíčně (nebo 0,-). #2 KROK

Tomáš Lukavec

13. 01. 2020 remove_red_eye12618x timer5 7241

2) PŮL ROKU PŘED VYDĚLÁNÍM MILIONU

Vítejte u druhého kroků k milionu měsíčně (nebo 0,-).

Jaký je tedy ten další krok?

Dávejte dárky. Proboha! Zdarma! Opravdu. Proč?

Položím Vám základní otázku:

Přijdou k Vám na návštěvu dvě sexbomby (kočka nebo zajíček) a Vy s nimi chcete něco mít. První Vám přinese krásný dárek, kytku a něco na zub. Druhá osoba prostě jenom přijde.

    1. Z které sexbomby máte lepší pocit?
    2. Z kterou z nich budete chtít znovu do postele? (oba dva výkony byly srovnatelné.)
    3. Kdo na Vás působí větším dojmem dobráka/dobračky od kosti? (Berme v potaz, že v posteli říkali stejné věci o světovém míru atd.)

Dárky mají kouzelnou moc. Je to laskavost, která se nezapomíná. A i když se zapomene, vreje se někam do DNA zákazníka. A o ten tu jde. Už dávno není prodej o logice. Je z větší míry o emocích. Koukněte se někdy na reklamy v televizi. Kolikrát v nich cítíte logiku? Spíše připomínají trailer filmu, který Vás má nalákat do kina, že? Usměvaví lidé, krásné barvy, světlo, la la láááá hudba! Přemýšlejte, proč to tak je?

Podnikatelé si hodně zakládají na logice. Pak na web hodí tři věty o tom, proč jsou skvělí.

“Šetříme Váš čas, peníze, energii.” Občas tyhle věty taky používám. Ale zároveň vím, že to nestačí. Emoce jsou klíčem k srdci zákazníka.

 

 

Ve 20 jsem chodil s krásnou slečnou. Všechno bylo v pohodě. Do okamžiku mých narozenin. Říkal jsem jí, že mi na nich moc záleží. Že jsou to kulatiny (ha há) a tak. Ona na mě ten den zapomněla. Nenapsala ani blbou SMS! Už jsem ji odpustil, srovnal si čakry, učesal ego. (dodnes ji nemůžu přijít na jméno :D) Když jsme se měli druhý den vidět, zdržela se prý někde s přáteli. Od té chvíle jsem jí nevěřil. Nalomilo to důvěru. Nešlo tu totiž o dárek. Šlo o princip.

Princip toho, že mi druhá osoba věnuje pozornost. Je jedno co dáte (nebrat doslova, i zabalené prd je prdem). Ale posiluje to vztah. Proto, když si nejste jistí, zda Vás komunita bere, Vaši zákazníci a klienti, dávejte jim dárky. Pravidelně.

Něco zdarma. Může to být:

    1. Ebook
    2. Tahák
    3. PDF mapa úspěchu (cokoliv si doplňte)
    4. Kniha
    5. Webinář či FB vysílání
    6. Tipy na FB
    7. Inspirativní článek
    8. Fotka z dovolené s Vašim poděkováním za sledování
    9. Video o tom, jak ušetřit o prázdninách
    10. Pozvánka na živé setkání
    11. Ochutnávka služby zdarma
    12. Ochutnávka čehokoliv v obchodě
    13. Voda/kafe zdarma ve Vašem obchodě
    14. Brožura
    15. Doporučení/Kontakt
    16. Výrazná sleva s bonusem

Slevy jsou také fajn dárek. Ale pozor na ně! Doporučuju k nim vždy něco přihodit, ať to nepůsobí tak jednostranně. Například k výročí našeho 1. roku jsme členům klubu dali k prodloužení členství o 2 měsíce zdarma + konzultaci zdarma v hodnotě tisíců.

 

Ovšem. Nebojte se dávat. Ještě než tak učiníte, je třeba se věnovat prvnímu kroku. Ten je totiž dle mého názoru nejklíčovější. Tak pojďme na něj!

Tohle byl druhý krok, v dalším článku najdete POSLEDNÍ KROK a tím je KROK ČÍSLO 3!

Nezapomeňte nás sledovat na Facebooku.      

P.S. Už znáte beta verzi našeho klubu? Tam se na ty kroky mrkneme více prakticky! Najdete tam mimojiné taky spoustu hodnotného obsahu.

Tomáš Lukavec

Nejnovější příspěvky

Hned v úvodu chci napsat, že toto není článek, který Vám má pověsit bulíky na nos tím, že to zvládne každý. Nezvládne. Nebo že je to hračka. Nebo že to nedej bože dáte levou zadní s jednou asistentkou ne

13. 1. 2020 remove_red_eye13674x timer5 8006

“V tomhle oboru nikdy nevydělám… Podnikání je jen pro vyvolené… Zůstanu chudá nadosmrti… Můj obor není dost dobrý na zbohatnutí… Pořád samá dřina a kam to vede?”

15. 1. 2020 remove_red_eye16264x timer5 9507

A jsem, ve finále, čekají nás poslední 3 tipy. Užijte si je! 5) Když ji miluješ, je co řešit!

15. 1. 2020 remove_red_eye15857x timer5 10038