JAK VYDĚLÁVAT 5000 Kč/h a více

aneb Značková strategie pro 21. století...

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

ZNAČKOVÁ STRATEGIE, která v 21.století znamená rozdíl mezi promarněným životem v domově důchodců nebo luxusní životní dovolenou s přáteli kdekoliv na světě!

Vysíláme DNES ve 20:00h

Přihlášeno 1792+ diváků

Co jsem změnil? A jak tuto ZNAČKOVOU STRATEGII využívám DODNES a Vy můžete ve svém OBORU TAKÉ? 

  • Odkryji Vám KONKRÉTNÍ POSTUP, který mně osobně učinil jedním z nejvyhledávanějších odborníků v oblasti branding/marketing.
  • Spojil mě s celebritami jako Halina Pawlovská, Dominik Hašek či Bob Proctor.  
  • Pomohl mi předběhnout konkurenci o 3 roky a vydat bestseller Jsi značka?! 
  • vydělal tak dohromady přes 8 763 978 Kč za pouhých 14 dní online… Jen tím, co dnes umím a dělám.
  • Jak jsem se dostal z 50 Kč/hodinu až na 5000 Kč/hodinu a více? 
  • V plné kráse vám do rukou předám i MAPU k aktivaci strategie ve Vašem oboru s prostorem pro Vaše poznámky

Tomáš nedělá z úspěchu vědu, ale jednoduchou skládačku pro každého se selským rozumem a srdcem na správném místě...

TOMÁŠ LUKAVEC

  • brandmanažer úspěšných značek
  • v roce 2014 demonstroval principy, které učí, na propagaci a vytvoření tréninku Banán za milion, kterým prošlo během 14 dní přes 60 000 účastníků a zaznamenal obrat 4,8 mil. Kč. 
  • Díky této kampani se stalo téma OSOBNÍ značky aktuálním tématem v České republice
  • v roce 2015 vytvořil 1. českou on-line vzdělávací reality show Pekelná značka, jejíž obrat byl 2,8mil. za 10 dní a přilákal pozornost více jak 300 000 diváků
  • v roce 2016 vydal knihu Jsi značka?!, která se stala na portálu KOSMAS.cz bestsellerem
  • Tomáš je autorem originálního konceptu Profily osobní značky
  • učí zaměstnance, jak se stát vyhledávanou a nadprůměrně placenou OSOBNOSTÍ v oboru
  • o volných chvílích cestuje, pořádá charitativní akce či přednáší na vysokých školách